Peel banana!

14 januari 2014 - Kpando, Ghana

Deze morgen hebben we voor het eerst les gegeven. Wanneer we om half 8 aankwamen, zagen we elk kind vegen. Blijkbaar maken ze een halfuur lang heel de school proper. Je moet ook weten dat de speelplaats helemaal vol zand ligt.. En volgens de juf moeten ze alle blaadjes hebben opgeruimd… Wat dus voor ons onbegonnen werk leek. Om 8uur was het een soort bijeenkomst. Je zou het kunnen vergelijken met een formatie van de chiro. Er werden liedjes gezongen en een vlag opgehangen. Daarna moesten ze naar hun klas.

Het lesgeven was echt gek. De kinderen zitten gewoon aan hun bankje.. en ik sta vooraan. Ik heb de les van gisteren moeten herhalen. Dus dat was ook al een geruststelling. Om 10 u is het break, tot half 11. Daarna heeft juf Christine nog een les gegeven in het Ewe over groenten en fruit.

Ik had ze "Make banana" aangeleerd, schitterend! Ook de directrice vond het super om te zien! Je merkt dat de muziek wel een ideaal communicatiemiddel is!

Liefs!

xxx
    Christine
  2. Tante Betty:
    15 januari 2014
    Ik zie het al voor me ....keileuk
    Groetjes. (Ook van N Marc )
  3. Domi:
    20 januari 2014
    Hallo Delphine!
    Heb vorige week geen tijd gehad om elke dag te antwoorden maar ik volg je avonturen op de voet!
    Ben je nu helemaal hersteld, lichamelijk én mentaal?! Ik hoop dat het alleen nog een slechte herinnering is...
    Prachtige foto's trouwens, leuk om zo een beetje te kunnen meeleven :-)
    Titine heeft ons jouw groetjes doorgestuurd, merci hè, das superlief :-)
    GENIET nog geweldig van je verblijf daar, dikke kussen van mij en van Bart!